Wittur’dan Yeni Ürün

Yayın Tarihi 1 Eylül 2016 Yazdır

Wittur, yüksek binalarda asansörlerin modernizasyonu için patentli makine dairesiz dişlisizini piyasa sundu.

Wittur Electric Drives GmbH, 20 Temmuz’da, yüksek asansörlerin modernizasyonu için yeni bir tahrik makinesi olan WGG 29 makinesinin üretilmeye başlandığını duyurdu.

Bu yeni senkronize yüksek etkinliği olan dişlisiz motor, maksimum 5000 kg ağırlık ve maksimum 5 m/s hızla (2:1 halat ayarıyla) üstün bir performans sunuyor.

WGG 29 tarafından getirilen büyük yenilik, makine dairesine ulaşılabilirliğin ve alanının sınırlı olduğu durumlarda yüksek asansörün kolay bir şekilde değiştirilmesine yönelik çözüm sunan konuttan ayrılmış tasarımıdır. Kurulamadığı durumlarda WGG 29, 800 mm genişliğinde standart bir kapı ile hareket ettirilebilir.

Son derece kolay kullanımının yanı sıra WGG 29 çoğu yüksek performanslı Wittur Elektrik Drives motorlarının önemli teknik özelliklerinin çoğuna sahip. Bu özelliklerden bazıları şunlar:

  • Yüksek etkinliği olan sabit mıknatıslar
  • Her halatın muhtemel yönü (USP)
  • En düşük gürültü seviyesinde çalışma
  • Tahrik kasnağında 300.000 N’ye kadar kuyu yükü
  • EN 81-20/50 uyarınca AT türü bakım belgesi, Kabinin İstem dışı Hareketinden (UCM) kaçınmada yararlanılabilecek bir çözüm
  • Voltaj, hız, tork, ölçüm sistemi ve tahrik kasnağı parametrelerinde seçim imkânı
  • UL-CSA belgesi ve isteğe bağlı ASME A17.1 uygunluğu
  • AP 2871 147 A1 Avrupa Patenti ve beklemede olan dünya patenti

WGG 29 için AP siparişleri 1 Ağustos 2016 tarihinden itibaren alınabiliyor. Bu yeni gelişmeden ötürü son derece heyecanlı olan Wittur Electric Drives Satış ve Pazarlama Müdürü Thomas Kagemann, şunları söylüyor: “Wittur WGG 29, eski tasarımlı asansör motorlarının daha hızlı ve kolay bir şekilde modernizasyonunu sağlayacaktır. Mevcut makine odasına erişimin zorluğundan ve motorların boyutları ve ağırlıklarından dolayı modernizasyon projeleri bazen zor ve pahalı olabilmektedir. Ancak şu andan itibaren son derece sınırlı alana sahip makine odaları söz konusu olduğunda bile yeni jenerasyon dişlisiz motorların rahatlığını geliştirecek ve sınırlı enerji tüketiminden yarar elde edilmesini sağlayacaktır.”